Kies zelf de aangewezen modules
voor uw verkoopsteam via onze keuzehulp.
Online Diagnose
De modules
- Klantgerichtheid (pdf) : Harmonie vinden tussen de klant en je eigen doelstellingen.
- Een goede introductie (pdf): Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk ! Een juiste houding gekoppeld met een sterke elevator pitch en storytelling vaardigheden.
- Actief luisteren (pdf) : Tools en attitudes om de echte behoeftes van de klant te identificeren.
- Aangepast argumenteren (pdf) : Leer technieken om een argumentatie met impact op te bouwen in functie van het profiel en de aankoop motieven van je prospect.
- Omgaan met bezwaren en afsluiten (pdf) : Bezwaren positief benaderen, ze effectief wegwerken en afsluiten.
- Van individu tot succesvol team (pdf) : Een stappenplan om te evolueren naar een succesvol team.
Hoe?
Sessies van een halve tot een hele dag met een looptijd van 1 tot 2 maanden.
Methodologie gebaseerd op het model van Kolb :
- Overdracht van kennis en tools door middel van theoretische modellen
- Actieve werkvormen waarmee zowel professionele als persoonlijke vaardigheden ontwikkeld worden
- Business oefeningen rechtsstreeks gelinkt met het dagdagelijkse werk van de verkopers
- Elke deelnemer beëindigt deze opleiding met een persoonlijk actieplan en een handige fiche die de module samenvat.