logo impro
improtraining

Verkoopsopleidingen
ready to use 

Kies zelf de aangewezen modules
voor uw verkoopsteam via onze keuzehulp. 

Online Diagnose

De modules

  • Klantgerichtheid (pdf) : Harmonie vinden tussen de klant en je eigen doelstellingen. 
  • Een goede introductie (pdf): Je krijgt maar één kans voor een eerste indruk ! Een juiste houding gekoppeld met een sterke elevator pitch en storytelling vaardigheden. 
  • Actief luisteren (pdf) : Tools en attitudes om de echte behoeftes van de klant te identificeren. 
  • Aangepast argumenteren (pdf) : Leer technieken om een argumentatie met impact op te bouwen in functie van het profiel en de aankoop motieven van je prospect. 
  • Omgaan met bezwaren en afsluiten (pdf) : Bezwaren positief benaderen, ze effectief wegwerken en afsluiten. 
  • Van individu tot succesvol team (pdf) : Een stappenplan om te evolueren naar een succesvol team.

Hoe?

Sessies van een halve tot een hele dag met een looptijd van 1 tot 2 maanden.

Methodologie gebaseerd op het model van Kolb :

  • Overdracht van kennis en tools door middel van theoretische modellen 
  • Actieve werkvormen waarmee zowel professionele als persoonlijke vaardigheden ontwikkeld worden 
  • Business oefeningen rechtsstreeks gelinkt met het dagdagelijkse werk van de verkopers 
  • Elke deelnemer beëindigt deze opleiding met een persoonlijk actieplan en een handige fiche die de module samenvat.
bruxelles capitale cheques entreprises kmo portefeuille